med en popcornskål i famnen

Gokväll bloggen!
 
Mitt jullov har varit väldigt slappt men skönt och svinroligt. Julafton var lika mysig som varje år och på nyår gick jag och Hanna upp på stan och firade in de nya året bland en massa folk. Självklart har jag varit en del på mellandagsrean också och fått hem två tröjor, ett par fräcka leggings, halsband och en jacka. Tror det var allt, om jag får något bra tillfälle kan jag fota och lägga upp bilder på det.
 
Annars måste jag bara berätta att jag har börjat (om man nu kan säga så när man sett väldigt mycket) kolla serien One Tree Hill och den är huur bra som helst. Väldigt många verkade tycka om den så kunde inte låta bli, var tvungen att börja kolla och jag ångrar mig nästan liiiite för jag är typ besatt av den nu. Haha, nä, du ångrar bara de saker du inte gör vilket är alldeles sant!
 
Vad har ni haft för er under lovet hittills då? Det är ju några dagar kvar ändå så ni hinner fortfarande äta många lussebullar, dricka julmust, vara vaken sent och sova länge på morgonen, åka skidor, umgås med vänner, kolla serier, ta en shoppingrunda på stan och allt ni känner för. Hur som helst känns det skönt att börja skolan med två timmars sovmorgon på tisdag måste jag säga, detsamma på onsdag för den delen. Hela vårterminen kommer jag ha sovmorgon på onsdagar och det kommer bli otroligt skönt! Vad säger ni, let's kick 2014!
 
 

Kommentera här: