Nothing worth having comes easy

Heej bloggen! Hela veckan har gått ut på att plugga, sova, träna och lite tid för kompisar. Nu är ett stort NOprov avklarat och tyskan är bortgjord. Nästa vecka har jag prao, jag och min kompis ska praoa på sjukhuset. Det blir nog intressant. Jag har ändå lite plugg att göra, men det är olika uppsattser mm och jag älskar att skriva så det känns mest roligt att ta tag i de arbetena. 
 
Igårkväll såg jag och några tjejkompisar skräckfilm, Insidious tror jag att den hette. Den var faktiskt riktigt bra och vi skrek till några gånger. Den var lite konstig ibland men när filmen var slut kände man sig tvungen att se den andra direkt. Så ikväll ska vi på bio och se Insidious 2, om det var så den hette. Det blir kul, jag har aldrig sett en skräckfilm på bio men någon gång måste ju vara den första! 
 
På tal om skräckfilmer så sa jag ju förra helgen att jag verkligen inte gillar det samtidigt som det är liite kul att bli rädd. Men sån här typ av skräckis är bara kulläskig och det gillar jag!
 

Kommentera här: