Life goes on

Jag är desperat sökandes efter en pluggkompis! Nu är jag i en period där inget skolarbete verkar det minsta intressant och jag har hur mycket tid som helst till att plugga men kommer på andra saker att göra. Idag till exempel, tänkte ha en pluggsöndag, men har inte ens öppnat någon av böckerna än. Finns det något botemedel mot detta syndrom? 
 
Istället har jag läst om olika gymnasieprogram nästan hela dagen och känner fortfarande samma sak som innan jag började kolla runt. Inte helt säker på vad jag vill gå än. Men det... borde lösa sig.
 
Förut var jag superdeppig gällande att börja gymnasiet och lämna allt det gamla, skolan, lärarna, kompisarna, GRUNDSKOLAN bakom mig. Men nu det senaste har jag blivit lite mer positiv till det hela, det är just det detta handlar om, en nystart. Att lämna allt det gamla och göra något nytt. En början på framtiden, nej, det blir nog ganska spännande ändå tror och hoppas jag. Haha, ni ska höra mina framtidsvisioner. Jag har några drömmar och mål med livet och känner mig superpepp. Konstigt bara att jag inte är lika pepp på plugget, det som har så stor betydelse för min framtid. 
 
 

Kommentera här: