Kvällen igår

Jag, Moa, Hanna och Jennie möttes upp igår och gick i kylan upp till thai. Beställde mat och åt där och snackade ganska länge efter vi hade ätit innan vi gick vidare. Vi köpte först med oss en stor godispåse från Gotte Nasse innan vi gick till sporthallen där vi hängde ganska länge. Det var ju Rallarcupen ihelg (handbollscup) så vi kollade någon match och spanade in massa killar, haha. 
 
Senare gick vi hem till Hanna, hyrde skräckfilm och myste hela kvällen. Vi såg "halloween", alla tyckte att den var tråkig medan jag höll på att dö. Så om ni är ute efter en riktigt läskig film ska ni förmodligen inte se den, trots att jag tyckte att den var hemsk, för mina nerver är tydligen lite väl känsliga. Inte för att jag vet om detta har något med nerverna att göra, haha, men kul var det verkligen. Vi måste verkligen hitta på något snart igen! 
 
 

Kommentera här: