just a bad day, not a bad life.

Hejhej! 
Jag har varit så nere hela dagen,  typ ledsen, irriterad, trött osv. Så jobbigt för det tar så mycket energi och även om jag vet att det är saker jag vanligtvis inte ägnar tanken åt ens får det mig att bli gråtfärdig sådana här dagar... Om någon gör något snällt blir jag irriterad, gör den inget alls blir jag också irriterad. Huoff, inget är bra idag. Någon som känner igen sig? 
 
Min tröst idag har varit musik,  weheartit, mera musik, en braaa bok men så blev jag jättejätteledsen när sista sidan var bläddrad och jag hade läst ut den.  Annars hängde jag med mamma till Rusta en sväng och handlade lite saker, då blev jag irriterad för inga kläder var fina på mig idag. 
 
En allmänt grå dag, men weheartit är verkligen som terapi dessa dagar. Jag får aldrig nog. Testa själv!  
 
I fredags var jag på bio, igår kollade jag herrarnas hemmamatch i innebandy då de vann med 12-7. Senare åkte jag även och kollade hockey i brist på annat att göra. 
Nu ska jag räkna några mattetal och äta skumtomtar för det tycker jag att jag är värd efter den här deppiga söndagen. Sedan bäddar jag kanske ner mig i sängen och kollar serier eftet att ha duschat. Vi hörs! 
Älska we♥it

Kommentera här: