I promise that I won't give up on you

Hello there! 
Vet ni vad jag har gjort idag, pluggat och tagit en lååång, varm dusch. Väldigt intressant dag va? Nej, men jag har precis valt kläder till ikväll, inte för att jag hade så mycket att välja på för det känns som att alla mina kläder är i tvätten. Hur det kommer sig att allt tvättas på samma gång har jag ingen aning om, mysterium, hehe. Det är ju verkligen inte så att mina kläder har legat i en hög och väntat på att jag ska ta tag i högen och nu är det gjort. 
 
Jag ska alldeles strax börja fixa mig för att sedan möta upp några kompisar för en myskväll. Först thai till middag och sedan skräckfilm och mys. Åhnej jag kommer dö, pax för en stor kudde att gömma mig bakom. ;)
 
Hoppas ni får en mysig och rolig kväll! Nu måste jag börja fixa mig så jag hinner innan kvällen är slut. 
 

Kommentera här: